Доставка і оплата

Доставка


  1. Самовивіз товару з офісу

    Будемо раді Вашому приїзду до нас. В м. Львів ми знаходимося за адресою: вул. Липова Алея, 5. Просимо заздалегідь попереджати нас про свій візит за телефоном +38 (068) 907-94-99 - менеджер поставить товар, під Вас в резерв, а Вам необхідно повідомити ваш контактний телефон, ім'я та орієнтовний час Вашого візиту.
  2. Доставка по Львову

    Здійснюється з 10:00 до 21:00 в робочі дні та з 10:00 до 20:00 по суботах. При додатковому узгодженні ми можемо здійснити доставку в інший узгоджений з Вами час.
    Вартість доставки: безкоштовно
    Ми доставимо Вам замовлення за вказаною Вами адресою у зручний для Вас час та продемонструємо працездатність товару.
  3. Доставка по Україні

    Доставка товару по Україні здійснюється службою доставки Нова Пошта після оплати вартості доставки в дві сторони:


    Сума оплати в залежності від типу та діагоналі телевізора
    Діагональ Прямий Вигнутий
    32" 350 грн. 400 грн.
    40"-43" 450 грн. 500 грн.
    49"-50" 550 грн. 600 грн.
    55" 700 грн. 800 грн.
    60" 900 грн. 1000 грн.
    65" 1200 грн. 1400 грн.
    75" 4000 грн. 5000 грн.
    85"+ 5000 грн. 7000 грн.


    Спосіб оплати Ви можете вибирати при узгодженні замовлення з менеджером по телефону.
    Вартість доставки залежить від типу і вартості товару. Пересилання товару по Україні оплачується згідно тарифів служби доставки. Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації. Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова Пошта»


Оплата замовлень


  1. Оплата через термінали ПриватБанку або Приват24. (Комісія 0,5%)

    Можлива часткова оплата на карту Приватбанку з комісією 0,5% до суми платежу.

  2. Оплата готівкою при отриманні (тільки для м.Львів)

    Ви оплачуєте Ваше замовлення при отриманні в нашому офісі. Разом із замовленням Ви отримуєте супутні документи, гарантійні талони і іншу документацію.

  3. Накладений платіж. (комісія 20 грн. + 2% від суми повернення грошей)

    Для нових клієнтів обов'язкова передоплата доставки товару в дві сторони (для покриття витрат на доставку в разі якщо клієнт не забере товар)


Повернення та обмін


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


Умови обміну / повернення товару належної якості


Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.


Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари: Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.


Коли ж можна повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши перед продажем.