Доставка і оплата

Доставка


  1. Самовивіз товару з офісу

    Будемо раді Вашому приїзду до нас. В м. Львів ми знаходимося за адресою: вул. Липова Алея, 5. Просимо заздалегідь попереджати нас про свій візит за телефоном +38 (068) 907-94-99 - менеджер поставить товар, під Вас в резерв, а Вам необхідно повідомити ваш контактний телефон, ім'я та орієнтовний час Вашого візиту.
  2. Доставка по Львову

    Здійснюється з 10:00 до 21:00 в робочі дні та з 10:00 до 20:00 по суботах. При додатковому узгодженні ми можемо здійснити доставку в інший узгоджений з Вами час.
    Вартість доставки: безкоштовно
    Ми доставимо Вам замовлення за вказаною Вами адресою у зручний для Вас час та продемонструємо працездатність товару.
  3. Доставка по Україні

    Доставка товару по Україні здійснюється службою доставки Нова Пошта після оплати вартості доставки в дві сторони:


    Сума оплати в залежності від типу та діагоналі телевізора
    Диагональ Прямой Изогнутый
    32" 200 грн. 250 грн.
    40" 250 грн. 300 грн.
    43" 300 грн. 400 грн.
    49", 50" 400 грн. 500 грн.
    55" 600 грн. 700 грн.
    60" 800 грн. 1000 грн.
    65" 1000 грн. 1200 грн.
    75" 2500 грн. 3000 грн.
    85"+ 5000 грн. 7000 грн.


    Спосіб оплати Ви можете вибирати при узгодженні замовлення з менеджером по телефону.
    Вартість доставки залежить від типу і вартості товару. Пересилання товару по Україні оплачується згідно тарифів служби доставки. Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації. Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова Пошта»


Оплата замовлень


  1. Оплата через термінали ПриватБанку або Приват24. (Комісія 0,5%)

    Можлива часткова оплата на карту Приватбанку з комісією 0,5% до суми платежу.

  2. Оплата готівкою при отриманні (тільки для м.Львів)

    Ви оплачуєте Ваше замовлення при отриманні в нашому офісі. Разом із замовленням Ви отримуєте супутні документи, гарантійні талони і іншу документацію.

  3. Накладений платіж. (комісія 20 грн. + 2% від суми повернення грошей)

    Для нових клієнтів обов'язкова передоплата доставки товару в дві сторони (для покриття витрат на доставку в разі якщо клієнт не забере товар)


Повернення та обмін


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


Умови обміну / повернення товару належної якості


Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.


Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари: Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.


Коли ж можна повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши перед продажем.